Torsdag 090618

Igår var blogg.se skiiit. Försökte uppdatera hela dagen men det gick inte. Får se om det går bättre nu då. Idag är ingen rolig dag. Mår kasst. Jag kallsvettas och fryser om vartannat. Vet inte om det var för att jag stack till cirkel träningen igår trots att jag var förkyld med rasslig hals som hostade konstant. Inte bra. Men nöden hade ingen lag då jag var nåt så otroligt rastlös. Hoppas det går över tills imorgon för det är verkligen inget kul att må så här. Till råga på allt så ska jag jobba idag. Jag har fått äran att arbeta den hedransvärda tiden 15-22.15. DEN ni! Det suger fett balle. Men då det är midsommarafton imorgon och pucko idioterna till folk handlar i sista minuten kommer det vara grymt mycket att göra. En snabbis till Nama sushi i Limhanm först och få i sig lite lunch. GRYMT gott! Vi hörs förmodligen imorgon. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0