Svårövertalad. Vem? JAG?

Helgen fortsätter med jobb. Igår jobbade jag till 22.15 och ikväll ska jag jobba kväll igen. Det är piss. Sen att man börjar 7.30 imorgon bitti gör helgen inte jätte mycket ljusare. Fick sms av Tudan precis och hon propsade på att jag skulle med ut ikväll. Hon lockade med att dte skulle komma "en massa heta karlar på förfesten". Hon vet hur man ska locka till sig mig =) Men jag tackade nej och tyckte jag hade en bra ursäkt när jag sa att jag började kl 7.30 imorgon bitti. Men hon verkade inte godta den då hon själv börjar klockan 8 och verkade tycka att jag är en riktig mes =) Men hallå?! Vi är ju inte 18 längre. Det var ett tag sedan. Men nu har hon i alla fall övertalat mig till förfesten ikväll när jag slutat så får vi se vart det leder hän sen. GUD VARE MED MIG!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, ha så roligt :)

2009-06-27 @ 19:00:24

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0