Shopping

Jag är bäst på att göra av med pengar. 1100 för håret och sen "råkade" jag shoppa lite med. Allt började med att jag skulle köpa sådana här vikter man har på händerna/fötterna när man är ute och går. In på stadium och handlade 2*1,5 kg vikter. Det gick ju bra. Men nu var det det kruxet att H&M låg alldeles intill och jag sveptes in där. AV EN VIND!!! EN NORDANVIND. INNOMHUUUS!!! Men det var bra! För jag behövde en ny bikini. Så här såg shoppingkassen ut sen. 


 BIKININIIII. Billig, MYKET billig!



SHOES!!! I just LOOOOVE!!! Orgasm!



Och en vanlig kjol.  No more to it...


Kommentarer
Postat av: Frida

Fina skor Nettan, jag har likadana ;)

2009-06-10 @ 19:49:41

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0