Piss och runk!

Då var det tisdag. Vädret är konstigt och kan inte riktigt bestämma sig för om det ska bli fint eller "fult". Jag har trotsat det och trots moln legat och "solat" på balkongen. Nu försöker jag komma fram till lärarförbundet för att snacka med dem om en rättvis lön nu när jag ska jobba extra på skolan. Men det är ju helt omöjligt att komma fram. Upptaget vs. "det här numret kan inte svara just nu". Tröttsamt.

Jobb nalkas klockan 14 och det är inget jag ser fram emot. Piss jobb och piss kunder. Sara som är den absolut trevligaste och sötaste på hela Malmborgs och aldrig skulle göra en fluga förnär fick igår kommentaren "Du borde bli en bättre människa, Fuck you" utspottat rakt i ansiktet från en kund. Det är sådana kunder vi har. Jajemen! Urk. Men det är faktiskt väldigt länge sedan jag blev utskälld så det tackar jag ju ödmjukast för. Inte för att jag inte kan ta det utan för att det känns så jävla onödigt. Speciellt personliga påhopp som Anna fick i lördags kväll. "Du är ju helt dum i huvudet" fick den lilla kunden för sig att säga. Hur fan kan man säga så till någon? Det skulle fan jag aldrig göra.  Helt jälva galet. Mycket svordommar i det här inlägget men det är på det osmakliga sättet jag uttrycker min ilska =) Jävla skit också!


Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0