Nu är tuttarna vita!

Yes, det är de! Efter månader med topless solning i solarium och på balkongen har de små (?) rackarna upprätthållt en fin brun färg. Men efter ett besök på beachen, vips så var de vita! Har varit i falsterbo och där får man faktiskt snällt ta på mig bikinitoppen. Jag gör inte om min pinsamma histora sen förra sommaren där jag låg och solade topless och jag mötte en kund från jobb (Karin och Anna, ni vet de där överheta mörka och långa tvilling syskonen, en av dem). DET var jobbigt! Har även hunnit med sen lunch och nu är det dags att åka hem till en killkompis och kolla på matchen och dricka ett par öl. Hörs!

En dag på stranden, all by my self =)


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken kill kompis då?

2009-06-23 @ 18:13:27
Postat av: Tudan

Snälla säg att du e ledig på torsdag!! Jag e o efter dina bilder vill jag med till stranden! Puss

2009-06-23 @ 21:29:30
Postat av: Anonym

Guuud va pinsamt! Hahaha dom är ju riktiga puddingar! :) Men du har ju inget att skämmas för! :p

2009-06-23 @ 22:22:38
Postat av: Lisan

Jag kan lugna dig... det fanns ett sms imorse när jag vaknade ;)

2009-06-24 @ 11:13:19
URL: http://www.nogg.se/nittonhundraattiotva
Postat av: Sophie

vilken lyx du har som är ledig i detta fina vädret :) själv har jag nu klarat av 5 dagar av mitt 7 dagars pass...puuh! Får bara hoppas att solen stannar till helgen med :)

2009-06-24 @ 21:19:24
URL: http://linda-sophie.blogspot.com

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0