Musten är slut!

Hjälp vad jag har sovit i natt då. Helgen måste verkligen sugit musten ur mig för att sova 13 timmar är inte likt mig. Gick och la mig kl 22 igår och somnade som en stock. Nu är jag nästan precis nyvaknad. Har hunnit få i mig lite frukost och naturligtvis en kopp kaffe för att få igång kroppen på riktigt. Idag väntar jobb,14-21. Ska bli sådär men när det är sådant här piss väder kan man lik väl jobba. Imorgon är jag ledig och är bjuden på middag till Tudie! Hennes nya lägenhet på ribban. Ska bli rikitgt trevligt. Nu blir det till att hoppa in i duschen för att sedan köra till jobb. Ujujuj.. Skjut mig. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Elle

Ska du göra tatueringen? :)

2009-06-08 @ 11:56:37
URL: http://elleebellee.blogg.se/
Postat av: SHEER BLONDES

Hej!

På våran hemsida testar vi skönhetsprodukter och ger tips.



Du får jättegärna ta en titt & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar!



/Alicia & Tessie

2009-06-08 @ 12:03:10
URL: http://sheerblondes.se
Postat av: Anna

Nej det blir ingen tatuering just idag. Jag vet precis vilken sorts tatuering jag vill ha men inte hur jag vill ha den och vad där ska stå. Därför vänatar jag till jag e 100. Det är en killkompis till mig vars bror är tatuerare, så det kommer fler tillfällen =)

2009-06-08 @ 12:07:22
Postat av: mia

Haha jag vaknade oxå kvart i 12! =) Vad är detta??

2009-06-08 @ 12:18:58
Postat av: Anna

Mia, den enda förklaringen jag har är att vi är gamla och att vi inte tål att festa så som vi gjorde förr i tiden. Alltså fick vi alldeles för mycket alkohol i lördags ;-)

2009-06-08 @ 12:39:58
Postat av: E.



Det är rätt, ska bli kul och se sen när du gjort den! Victoria Beckhams placering är skit snygg =)

2009-06-08 @ 17:06:27
URL: http://elleebellee.blogg.se/
Postat av: Mia

Haha ja det måste vara så! Inte lätt att bli gammal! =)

2009-06-08 @ 23:08:33

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0