Morgonstund har guld i mun

Morrn morrn!

Klockan är 8 och jag är precis uppstigen. Ställde klockan för att jag skulle upp och träna nu innan jobb. Så nu blir det först lite frukost en macka, nypressad juice och förmodligen en kopp kaffe. Sen bär det iväg. Ska gå till Friskis med mina tyngder om benen. Jag går dit, vilket jag beräknar ta 30 minuter, sen tränar jag medel passet och sedan går jag hem igen. Underbar morgon. Fint väder är det med. Helt kanon väder blev det ju igår fast de sagt tvärt om! Ska sluta kolla på väderprognoser. De stämmer fasiken aldrig. Som imorgon. Ska ut och tärnklänning shoppa med Sara och Emelie. Vi ska INTE få vädret på vår sida. Aja.. Vi får se. Som sagt. Det är bara en väderprognos. Nu är det dags för frulle. Ha en bra dag.

Bara för att illustrera vad jag menar. Prognosen ärfrån tv4 väder (SMHI sa samma sak) och bilderna är båda tagna för 5 min sedan!



∞Puss∞

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0