Låt mig hyllla...


.. ja, låt mig hylla väldens bästa serie, Greys Anatomy. Fa fasiken vad den serien är bra. Jag gråter nästan till vartenda avsnitt och de salta tårarna blandas hysteriskt med skratt. Glädje, kärlek, romantik, sorg, rädsla, trygghet, humor, drama ja, you name it! Det finns bara en sak som beskriver vad jag känner för serien och det är ÄLSKA. Idag var det säsongsavslutning och bättre avsnitt än idag har nog inte visats. Eller jo det har det men det ligger i topp 3 striden. Ni som missade det idag, SE DET PÅ SÖNDAG! Galet bra. Usch vad bra. Gud vad bra. Ah, som sagt; ÄLSKA!

//Nörd-Anna

Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch vad jag grät!! Jag kan inte hålla mig till nästa säsong, ska ta hem dom nuuu!!!

2009-06-11 @ 08:47:04
Postat av: E.

Tack för påminnelsen!! Missade det nämligen igår =)

2009-06-11 @ 13:58:38

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0