Låt det bli midsommar, tack!

Ledig. Idag igen. Vet inte vad jag ska göra med mina lediga dagar. De är alldeles för många nu tycker jag. Är inne på den 5te lediga dagen på raken och det blir det sjätte imorgon. Det är inte förrän nästa vecka sommarschemat på jobb börjar på allvar. Då jäklar ska det jobbas. Och då till min glädje mycket med Anna, enligt Anna i alla fall =) Men jag blir rastlös när jag är så här mycket ledig. Ingen annan är ju ledig. Vad ska man hitta på? Får ta en tur till gymet sen.

Tittade på prognosen för midsommar. Som vanligt får vi nog inte vädret på vår sida. Det e så jäkla typiskt det svenska sommar vädret. Det är någon enstaka midsommar jag kommer ihåg som det inte regnat alls men annars så är det fan ta mig alltid någon skur. Vi ska i alla fall vara hemma hos Sara och Diego. Förmodligen ute med party tält (?) om jag inte minns helt fel. Ett riktigt partaj blir det med lekar, mycket trevliga människor och framförallt mycket mat. Sara och Johanna hade visst varit och handlat härom dagen och det blev förutom den traditionella midsommar maten grillmat, tårtor, snacks och nadda mat. Nu glömde jag säkert något. Sara och jag ska sticka och handla det sista på torsdag så som jordgubbar, grönsaker sprit mm. Det kommer säkerlien att bli super trevligt och jag håller tummarna stenhårt för vädret!


Kommentarer
Postat av: Sara

där blev inge pengar över till party tält :(

2009-06-16 @ 13:19:01
Postat av: Sara

Jag längtar med :)

2009-06-16 @ 14:25:12
URL: http://saraararaa.blogg.se/
Postat av: Lisan

Sms har du fått och mail kommer så fort jag får tid ;)

2009-06-17 @ 20:46:36
URL: http://www.nogg.se/nittonhundraattiotva

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0