Jobba, jobbaa, joooåbbaaaa

Svettigt värre! Galet fuktigt och varmt. Känns som åskan ligger i luften. Grått på himlen och det är tur att man är innomhus. Mitt hår gillar INTE det är vädret. Det är som svinto. Hyyy vad obekvämt det är att ha det nere.

Annars då? Har jobbat idag. Jobbigt men det som drog upp mig ur sängen i morse var att jag igår kväll bestämt mig för att jag skulle äta sushi till lunch. Och sagt och gjort. Mums!

Nu är jag mest trött. Ser inte speciellt fram emot helgen då jag ska jobba. Nästa helg med för den delen och nästa igen och nästa och nästa. Har nästan bara helger på mitt pissiga sommar schema från Malmborgs. Lite tider, sena kvällar och helger. Tror faktiskt inte man kan ha pissigare schema. Det som irriterar mig mest är att jag fått så otrloigt lite tider. Vissa veckor är det 3 tider i veckan. Hur tror de att man ska klara sig på det? För att försäkra emonomin tog jag mig extra arbete på hermodsdalskolan vecka 32 när jag egentligen skulle haft semester. De behövde en vikarie full tid den veckan som kunde öppna och stänga. Och att jobba på fritids där är ju inte precis som att sitta inlåst på ICA. Örh! Jag hatar verkligen ICA för tillfället och är sååå glad att jag valde att plugga vidare.

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0