Jag är nog väldigt komplicerad

Vet ni vad jag kommit fram till. Jo, jag är nog mer komplicerad och kräsen än vad jag själv trott innan. Jag har smutskastat män hit och dit, att de beter sig på ett visst sätt och att de gör vissa saker när det i själva verket kanske inte enbart det är de det är fel på. Jag tror att det är som så här att jag inte har den blekaste aning om vad jag vill ha och vad jag inte vill ha. Jag har haft den föreställningen om mig själv innan att jag är en väldigt enkel och klar person som vet vad jag vill ha och säger precis vad jag tycker och tänker. Att säga vad jag tycker gör jag, men vad fan är det jag tänker och vad fasiken är det jag vill ha? Jag har ingen aning. Känner mig bara jätte förvirrad och just nu känns det inte alls som att jag känner mig själv. Vem fan är den här bruden?


Kommentarer
Postat av: Sara

Nettan nu har jag ny blogg

2009-06-15 @ 22:12:21
URL: http://saraararaa.blogg.se/

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0