Helgen och märkliga känslor

Vilken helg! Har haft fullt upp och det har inte varit många stillasittande timmar. Det blev utgång igår. Var rövtrött imorse när jag skulle upp och jobba. Anna var så snäll och tog min 7.30 tid så jag fick börja så sent som 9.15. LYX! Men trött var jag ändå. Utgång blev det inte men i alla fall förfest och festande. Körde hem till Tudan direkt efter jobb och väl där möttes jag av flera party glada människor. Bland annat Daniel som jag just nu är kär i tillsammans med tvåa andra ;-) Jag ska berätta för er. Daniel var precis en sån kille som jag vill ha! Mörk, lång, rakad, breda axlar, välbygd och lite lite gosig runt magen. Jag såg redan direkt när jag kom in att det här är en kille för mig. Tyvärr så har jag inte mer smaskigt att berätta om honom mer än att vi pratade lite under kvällen. Men en SÅN ska jag ha! Och det snart. I alla fall innan sommarens slut. Så, nu har jag bestämt mig.

Fler heta män hittade jag på jobb idag. Först en snygg mörkhyad man som hade ögon att dö för. Också lång och ståtlig. Oj vad grann han va. Så han blev jag lite kär i först. Sen kom det in en annan kille som absolut inte var min stil men hans otroligt trevliga sätt och heeeta Göteborgs dialekt fick mig på fall. Med sig hade han en kompis som jag skämtade lite med. Det var nämligen så att han hade en tatuering på sidan av magen/ryggen (hur förklarar men det???) som var exakt lika dan som en av våra fartygs plansher som vi sälger. Han drog upp t-shirten och visade sin kompis. Under t-shirten skymtade jag en sjuuukt vältränad kropp med 8 syndiga små magrutor. Jag bad honom att dra upp tröjen igen så jag skulle kunna få jämföra med planshen och han drog snällt upp tröjan igen. Då lägger jag upp kommentaren "Ja, mest för att jag ville se lite naket". Anna, killarna och de andra kunderna runt omkring börjar skratta och det blev en klockren kommentar. =) Killen ifråga skrattade han med, sa ett snällt hejdå och försvänn med sin välformade kropp ut ur butiken. ORH, KÄRLEK!  

Var inne på facebook precis och såg att mitt ex blivit taggad på ett foto. Klickade på det för att få se hur han såg ut nu för tiden och det såg ut precis som vanligt. Han var fotad tillsammans med vad som verkade vara hans "nya" (vet ju inte hur länge de har varit tillsammans) flickvän som han höll om. Trots att det har varit slut mellan oss i 5 år kändes det konstigt att se. Kan inte beskriva den känslan. Jag blev abslout inte ledsen eller något sådant men det kändes bara fel. Det är ju han och jag som ska vara tillsammans. Jag vet naturligtvis att så inte är fallet men det kändes så när jag såg bilden. Märklig känsla.

Resten av dagen ska jag nog spenderas på Möllan med mamma och hennes arbetskamrat Maria. Maria är lika gammal som mig och också singel så vi två ska bli nya bästisar =) Mamma kallar henne sin andra dotter och nu ska döttrarna sammanföras =) Ska bli väldigt trevligt. Hoppas ni får en bra kväll. Puss haj!


Kommentarer
Postat av: Lisan

Hahaha... du verkar ha haft en riktigt kulig helg, trots en massa jobbande ;) Hoppas du får kul ikväll med på möllan.. Hälsa Lena från mig :) Kram!

2009-06-28 @ 18:54:11
URL: http://www.nogg.se/nittonhundraattiotva

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0