Fredagsmys

Fredagsmys, numera ett begrepp som står i svenska akademins ordlista. Så svenskt och så fantastiskt! Jag och mamma är precis hemkomna från ICA och har handlat massor av  mat, nödvändigheter, onyttigheter och kuligheter! Jag och mamma hittar alltid sådana roliga saker som pappa aldrig ser. Han är fokuserad på MATEN medan jag och mamma är mer öppensinnade och ser det andra roliga i affären. Därför slog jag och mamma slag i saken och bestämde att vi skulle köra och handla idag. Idag hittade vi en Piñacolada drink mix som vi ska mysa med ikväll. En helt fantastisk drink som är en av mina favvisar.

Vet ni vad jag ska göra nu? Nu ska jag ta av mig mina jeans och hoppa i mysbrallorna. Sen ska jag inte lämna lägenheten förrän imorgon eftermiddag då det är dags för party. Som proviant har jag för kvällen chips, dippa, godis, ost, kex, ananas, jordgubbar, nötter och glass, en bag in box black tower och ett antal piña colada drinkar till mitt förfogande. Inte nördvädigtvis i den ordningen och inte allt på samma gång. Men mys ska det bli i alla fall!!! Ha en bra fredag. Imorgon kommer en bild på 80-taks outfiten Den blev faktiskt väldigt bra! =)

Fredagskräng! MUMS!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Så mysigt ni har det :)

2009-06-12 @ 19:42:30

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0