Det hänger på MIG

Idag hörre ni. Idag händer det grejer. Jag och Emelie ska faktiskt till stan med BRIDEZILLAN och prova tärnklänningar. Konstigt nog så är jag nervös. Haha.. Låter helt sjukt men förra gången gick det inte så bra. Då var vi i Kristianstad och provade i stan där. Emelie hittade massor som passade hennes lilla spänstiga, heta och fina kropp på 17 år. JAG däremot.. Haha. Ja, ni fattar. 25 år och lönn fet liksom. Ingen bra kombination! Men nu har vi i alla fall hittat en riktigt fin och elegant klänning på randiga rudan. En tajt, lite halvkort sak, i siden tyg och den kom i olika färger. Guld eller syrén lila tror jag att Sara var inne på. Emelie har redan provat den och nu hänger allt på MIG! Wraaah! Måtte jag få på mig den och låt det för Guds skull se bra ut. Men det ska nog gå bra. Självförtroendet är faktiskt på topp för tillfället, trots kommentarer om lönnfethet och så. Men lite humor och självdistans får man ju ha! ;-) Imorse kände jag vilken sjuuuuk träningsverk jag hade och kände mig därmed super slimmad. Hahaa. Weird tjej, jag vet. Det slutade i alla fall med att halva min "gamla" garderob låg på sängen och jag var ett par jeans till rikare! De här jaensen har jag inte kunnat ha sen jag åkte på My Travel utbildningen. Vilken för övrigt fuckade min kropp rejält! Men det är en annan historia. Så jag är väldigt nöjd med mina resultat de här senaste veckorna så visst ska jag få på mig en sketen tight tärnklänning och se bra ut! Hmf! Så det så!

Kommentarer
Postat av: Bridezillan

Det gick ju super! Jag nöjd ni nöjda! Det kommer bli ett vackert bröllop

2009-06-05 @ 13:39:36

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0