Dåliga arbetsförhållanden?



God morgon! Underbar morgon. Nu är vädret fint och luften klar. Inte alls den tunga luft som igår kväll. Har precis varit ute på en morgon promenad. Den blev inte så lång men en halvtimme tog det i alla fall.

Har även hunnit med att shoppa lite på nätet. Inget kul utan bara rengöringscreme till huden. Nu ska jag strax bege mig till parken här för några timmars solning innan jobb. Börjar inte förrän klockan 15 så det betyder att jag kan ligga och mysa till klockan 13.30 i alla fall innan det är dasgs för duschen och sedan jobb. Missar fotbollen idag. SÅ drygt. Har riktig ångest för det. Aja.. Får ha på tvn på jobb och volymen högt så ska det nog gå. Jag står trots allt i förbutiken där svenska spel är en av huvudintäkterna!

Annars händer det ingenting i helgen och det suger, lönehelg och allt! Jag hyser liiiitet hopp på Anna som verkade vara liite sugen på utgång ikväll. Men då jag jobbar till 22.15 blir det ont om tid för förfest. Aja, vi får se. Humöret kan ju också ändras då man jobbar i nästan 30 grader värme med obefintlig luft att andas. Tur man har underbara arbetskamrater i alla fall. Speciellt du Anna Panna! =)

Kommentarer
Postat av: Lisan

Jag missar oxå matchen :( Får höra den på radion och det är faktiskt vädligt spännande det med :P

2009-06-26 @ 11:02:24
URL: http://www.nogg.se/nittonhundraattiotva
Postat av: Anna Panna

haha jaaaa du o jag Anna, vi jobbar bra ihop. dagarna på jobb e sååå mkt roligare när du e där. fast i o f s på posten, där skojar vi inte. =9 har stora förhoppningar om nästa vecka och våra utekvällar- puss

2009-06-26 @ 18:17:57
Postat av: Sara

Blev det fest?

2009-06-27 @ 10:14:14
URL: http://saraararaa.blogg.se/

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0