Busy girl in piss-väder!

Tisdag. Jag är ledig. På likgiltligt humör tycker jag. Det är något i magen som gör att jag mår illa. Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är men jag har mina aningar. Planerna för dagen ser ut som så att jag ska sticka till Jonas och hämta min plånbok som jag glömde där i söndags. Sen ska jag till Tudie och äta middag klockan 18. Blir förmodligen inte bara middag då hon propsade på att bilen skulle stanna hemma. Jag vet inte men jag tror att det betyder VIN! Yes! ;-) Det kan jag behöva.

Annars så har jag väl inte jätte mycket att berätta. Ska på fest på lördag. Tredje helgen i rad jag har något stort inplanerat så jag känner inte så jätte mycket för det faktiskt. Galet att det här kommer från mig men jag saknar att inte ha något alls inplanerat så man hade kunnat göra andra planer med andra personer. Nu pratar jag kanske i gåtor men en tur uppåt i skåne hade inte suttit fel! Men Emmie fyller 25 och firar det med stor 80-tals fest. Och det där med utklädnad är väl inte riktigt min grej heller. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Inte för att jag tror det är så svårt att hitta något 80-tal. Får googla runt lite och se om jag hittar något kul. Tips från er tas gärna emot annars :-)

Helgen efter denna är sedan midsommar helgen. Den hade jag sett fram emot om vädret hade kunnat lova sig att bli bra. Men det ser mörkt ut för tillfället och jag är så trött på sveriges pissväder. Nu är det snart mitten av Juni och vi får nöja oss med 14 grader. Urh!

Kommentarer
Postat av: Lisan

En tur uppåt, göra planer med andra personer? Vem är den mystiska mannen? ;)

2009-06-10 @ 00:31:31
URL: http://www.nogg.se/nittonhundraattiotva

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0