Bridezilla goes shopping

Sådär ja. Hemma från stan igen och ni, good news! Bridezillan höll lugnet och klänningarna satt som en smäck. Eller det gjorde de i och för sig inte, inte i de färgerna vi ville ha i alla fall.  De färgerna vi ville ha fanns naturligtvis inte i våra storlekar. MEN det skulle beställas och förhoppningsvis har vi de i Juli månad. Riktigt fina var de. Så jag är nöjd, Emelie är nöjd och framförallt bridezillan är nöjd. Det trodde jag aldrig ;-) Jag verkar förresten ha en väldigt förvriden kroppsuppfattning. När vi kom in där envisades jag med att ta den absolut största storleken som fanns och var bergsäker att den inte skulle passa. "Den såg så liten ut" "De är små i storlekarna" osv osv. Riktigt negativ och tråkig. Nu blev det som så att den var ganska så för stor och jag fick ta en annan strl. Hittade förresten ÖVER HEEEETA skor till klänningen som jag ska köpa nästa månad. ORH, vad fina de var! Galet fina. Obeskrivligt fina. Hot hot hot!!!! Haha..Lycka!!!!!!!! Jag är inte sko-fantast. Neeeeej! ;-)  

Att Anna är i stan är lika med att hon måste ju köpa NÅGOT i alla fall. Inget undantag den här gången heller då Emelie ville in på guldfynd och köpa något till Melissa som fyller 1 år idag. Emelie hittade ingenting men JAG däremot hittade naturligtvis ett supergulligt halsband med en söt liten älva med glittrande vingar. Fiiint. Eller?


Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0