Bridezilla brunch och nätshopping

Gick i stan med Sara, Frida och Emelie idag och som ni nu redan vet vid det här laget och som jag har påpekat en miljontals gånger redan så börjar det snart bli dags för Las Vegas och bröllop. Bruden själv har påpekat ett antal gånger att man inte kan ha nog med klänningar med sig till Vegas och jag har givetvis börjat att bättra på min samling. Johanna gjorde mig på midsommarafton påmind om en klänning på Asos som jag velat ha väldigt länge. Hon hade köpt sin på Nelly men den var i samma stil. Någon av de ska jag nu köpa men jag kan inte bestämma mig för vilken. Det är den svart och vita jag velat köpa innan men är det kanske lite tråkigt? Johannas rosa va ju så himla söt. Vilken tycker ni jag ska köpa? De kostar ändå cirka 500 spänn stycket plus fraktså båda är inte aktuellt.



Dagen var i alla fall väldigt lyckad. Vi var först på triangeln och köpte de fina tärnklänningarna där det hände en del turliga saker =) Mycket trevligt. Vi fortsatte sedan neråt i stan mot hansa gallerian. Där hittade vi en matchande slips till betsmannen Javier i exakt samma färg som våra klänningar. Riktigt, riktigt fin slips i siden för 400 kr. Men tur hade vi även där då det visade sig att det var halva priset på den. Niiice! Sedan ville Sara ha råd om ringen så vi stack till juveleraren och tittade på den.. OOOOOOOO VAD FIIIIN! Herregud säger jag bara.. För att roa oss mellan alla långa promenader och gångavstånd roade (töntade?!) Emelie och jag oss och lekte CSI agenter som hade topphemliga men framförallt viktiga uppdrag att utföra och aktade oss för möjliga spioner. Haha. Sjukt kul. Men man måste nog varit där för att fatta ;-) Eller kanske inte, för varken Sara eller Frida fann det särskillt roande. Haha.. Men vi hade kul i alla fall.

Efter det stack vi till Lilla torg för lite lunch. Eller frukost blev det för mig då jag inte ätit någon frukost. Sara visade mig den nyöppnade Amerikansta matkedjan Thank God it´s Friday, TGI Friday´s som öppnat vid gamla saluhallen. SÅ COOLT! Dit kan man gå om man vill avnjuta en äkta amerikansk måltid som en fet pizza, en äkta greasy hamburger, smoothes, buffalowings mm mm. Ytteligare ett ställe för viktökning helt enkelt! Fast ett super coolt och classy ställe.  

Kommentarer
Postat av: Sara

Den svart o vita är nog fin på dig :) tack för idag!

2009-06-21 @ 22:16:24
Postat av: Anonym

Den svarta om du ska ha den i Las Vegas

2009-06-21 @ 23:19:24
Postat av: E.

Fan va vi är grymma CSI agenter! Haha sjukt kul =D

2009-06-22 @ 00:38:35
URL: http://elleebellee.blogg.se/

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0