Torsdag kväll och en helvetes dag är äntligen SLUT

Det är helt galet. Jag vantrivs nåt så in i vassen på jobb i den här värmen. Det är inte bara det att jag är lite varm och svettas. Nej det är även det att cirkulationen av frisk luft inte fungerar vilket bidrar till att man får huvudvärk, blir yr och svettas satan. Det är helt galet. Man känner hur svettdropparna rinner ner på magen innanför tröjan. Och innan jag fattade att det var svett som rann! Jag trodde jag hade insekter innanför pikétröjan. I panik flög jag upp på toan, ryckte ur den INSTOPPADE (måste ha det och det blir om möjligt ännu varmare!) piké tröjan ur byxorna, panikartat letandes efter ett kryp. Hmm.. Inget där.. Aja, det var väl bra. Samma procedur hände igen. Då kom jag på att det var svett. F-R-Ä-S-C-H-T! Runt 19 idag var jag så trött att jag nästan hade kunnat börja gråta. Jag kände hur orkeslös jag var och visste inte hur jag skulle återfår krafterna. Då var det TRE timmar kvar av arbetsdagen. Då kände jag hur hopplöst det var. Haha.. Låter hur sjukt som helst men helt ärligt så var faktiskt tårarna inte långt borta!

Annars så trivs jag super på jobb. Arbetskamraterna är det som gör det hela och den inställningen jag har till kunderna gör att de älskar mig =). Man känner MÅNGA kunder nu. Många stammisar som jag lärt mig vad de ska köpa för något. När man vet det blir de extra glada och skämtsamma =).  Imorgon är jag LEDIG och ska till Köpenhamn med mams, paps och släkten. Släkten är faster Maggan som är pappas syster, farbror Andeas, kusin Maria, hennes man Fredrik, mitt gudbarn Olle och det nyaste tillskottet Harry. Ska bli väldigt trevligt. Ska försöka att ta lite bilder. Puss och godnatt!
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Du får komma o hälsa på mig gumman! Jag har ac på kontoret o kassorna är svala o sköna på maxi! :) Puss min sötnöt!

2009-07-17 @ 16:00:29

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0