Stress for success?

Hmmm.. Första gången på länge som magkatarren gör sig påmind. Så mycket som händer nu som ska planeras med tider som ska passas in och lön som ska förhandlas. Mamma fyller år idag och jag hade HELT glömt bort det. Dålig dotter. Eller jag vet att hon fyller år på det här datumet men har inte reflekterat över att den 6/7 var redan IDAG!? Men inte en chans jag hinner köpa hennes present idag så det får bli att jag gör det imorgon. Hon vill ha en digital fotoram och det VILL hon verkligen ha. Hon brukar aldrig önska sig något utan brukar köra på klassikern "Ah, köp inget till mig!", enkelt och lätt :-) Men i år så har hon tjatat om den här ramen i flera månader. Så jag antar att jag inte har något val.. Aja.. Det är ju älskade mams så hon förtjärar verkligen den. Men det får bli imorgon. Imorgon då jag inte ska jobba och inte måste till apoteket innan jobb och inte måste löneförhandla och inte måsteträna och inte måste tvätta håret och inte måste stressa.. URH...........

Men mamma, I LOVE YOU! Mest i världen! ♥

Kommentarer
Postat av: Lisan

Lugna ner dig gumman.. inte bra med magkatarr :(

2009-07-07 @ 10:48:04
URL: http://www.nogg.se/nittonhundraattiotva
Postat av: Lisan

Så skönt att jag inte är den enda som känner så... Nu är vi konstiga tsm ;)

2009-07-07 @ 10:55:12
URL: http://www.nogg.se/nittonhundraattiotva

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0