Soooooommar, sommar och sol.....

....havet och vinden och doft av caprifol.... SOOOOOOOOOOOOOOOOMMA, sommar och sol. En himmel så blå som viol. Tyvärr kan jag inte utnyttja den blåa himlen och den strålande solen idag. Efter att ha följt bland annat mammas råd så höll jag mig borta från det fiiina (buhuhuhuh) vädret idag. Men ack så tråkigt jag haft! Borde sticka inom HD skolan och diskutera min lön men det är ju sjukt jobbigt. Jaja.. Imorgon blir det. Ska pepptalka lite med mamma först. Att löneförhandla är verkligen inte min grej. Kanske tur att jag börjar redan nu då så har jag lärt mig det om en termin då det är dagst att löneförhandla ute i den riktiga världen.

Vad händer annars idag då? Inte mycket tror jag. Inte just nu i alla fall. Nu klagar jag verkligen inte, men värmen gör att jag inte orkar göra något. Vill bara sitta ute på balkongen och dricka caprinihas (lär mig aldrig stavningen på den gudolmliga drinken).  Och varför gör jag inte det då? För att klockan är lite över 13 kanske??? Njaaa.. Får hålla mig någon minute till. Kanske. Oj oj oj. Denna sommaren. Phuu.. jaja.. Skål! ;-)


Kommentarer
Postat av: Lisan

Hmmm.... alkis-varning, kanske?! :P Lycka till imorn ;)

2009-07-02 @ 17:04:00
URL: http://www.nogg.se/nittonhundraattiotva

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0