Snart ångest-jobbet!

Sista dagen att vara ledig innan 5 dagars schemat på jobb. Jag HOPPAS något så innerligt att de har fått igång luftventilationen så att man kan andas som en normal människa. Jag har aldrig haft sån ångest för att jobba som jag har haft de sista veckorna då luften varit som sämst på jobb. Man står rakt upp och ner och svettas, känner hur svetten rinner längs panna och mage. Man blir trött och får extremt ont i huvudet. Inte nog med att man lider som satan på jobb, man lider även när man kommer hem då den satans huvudvärken vägrar att släppa. En dag förra veckan då jag jobbat eftermiddag och slutade klockan tre, gick jag och la mig kl 17 för att jag hade sån fruktansvärd huvudvärk och var så otroligt slut i kropp och själ. Vilket liv! Nej fuck I-C-A

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0