Petra och Marcus rese-blogg


En annan sak! Vet att någon har frågat om adressen till Petra och Marcus blogg. Deras resa är HELT fenomenal och jag bli galen varje gång jag läser. Just nu är de i Nya Zeeland och där verkar de stanna ett tag =( Kul för dem men jag saknar ju henne JÄTTE mycket. Men gå in och kolla. Det är HELT craazy och Petra verkar ha förändrats väldigt mycket. Checka bara in hennes hårfärg, nya tattoo och hennes piercing i örat! Det är inte min Super - blondie Petra med pärlörhängen, knälånga finklänningar och glittrande smycken! =) Men men... Hon passar i det här med.

http://petramarcus.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0