No money,little funny?

Söndagen fortsätter. Har precis kommet hem från gissa var? Jo, Lilla torg. FAST idag intogs det bara barnvänliga drycker. Jag och Frida beställde in vars ett gas vatten och trot´eller ej; vattnet var minsann GRATIS! Det var alltså 138 kr billigare än mina daquiris eller 68 kronor billigare än mitt glas rosé vin igår om man så vill. Fast helt gratis blev det ju inte. Enchiladas med kyckling beställdes och det var väldans gott! Men när ekonomin tryter kan det faktiskt vara ett tips att gå dit och sätta sig med ett glas vatten. No mooony, little funny, Sara? =)  

Frida är just nu hemma och desinficerar lägenheten fri från råttor. Eller råttor och råttor, snarare råttAN. Det är ett så jäääkla bra och rätt beslut som skulle tagits för flera veckor sedan! Man kan inte leva tillsammans med ett sådant drägg. Go Anticimex, GO!!!! =) För er som inte är insatta i historien kan jag berätta att den här så kallade råttan är en livs levande person med två ögon och en underläpp.

Efter Anticimex proceduren ska vi på bio för att rensa humör, kropp och själ ifrån onda andar och orena tankar. Baksmällan ska ses och det passar ju utmärkt en söndag som denna då gårdagen blev väldigt häftig.

Haha.. MÅSTE förresten bara berätta vad jag läste när jag skulle googla desinficera för att se hur det stavades. "Desinficera muttan och rädda äktenskapet." Haha. DET NI!


Kommentarer
Postat av: Lisan

Hmm... vad är det jag läser?! :/

2009-07-12 @ 20:55:55
URL: http://www.nogg.se/nittonhundraattiotva

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0