Mobilen

Idag nådde min mobil sin sista dag. Som ni vet så rååååkade jag kasta den i väggen för någon månad sedan. Nej jag vet, inte den smartaste idén kanske men det kändes så jävla bra just då. NÄSTAN så att det var värt det. Jag sa nästan. Men den har funkat ändå. Visst, den har tappat en knapp (knapp 2) , ljudsignalen har lagt av, och den har stängt av sig själv lite då och då men den har ändå fungerat när jag behövt den. Idag ville den inte mer....  Nu ser den ut så här:





Mina tankar till min mobil! Men det positvia är nu att jag verkligen MÅSTE ut och köpa en ny. Jäääij! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

R.I.P. mobilen :(

2009-07-10 @ 13:41:41
Postat av: Lisan

Hahahahaha.... förlåt, men hur har du lyckats få den delad så? :)

2009-07-10 @ 23:34:25
URL: http://www.nogg.se/nittonhundraattiotva

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0