Minisemester!


Vill ni veta en trevlig sak allihopa? Eller ja, en trevlig sak för mig i alla fall. Är ledig ons, tors och fre nu och det ska bli KANON väder de här dagarna med. Annars brukar vädergudarna vända sina ryggar mot mig och snabbt som attans göra sol till regn när jag är ledig. Men inte den här gången. Okej, ska inte ropa hej än men det ser lovande ut. Så nu bär det i alla fall av till beachen. Falsterbo så klart! Är det någon som är ledig och är sugen gör av er snabbt som f*n så hämtar jag upp er. Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0