Köpenhamn med släkten

Och här har vi släkten! Galet töntig turist bild men det var faktiskt de fotograferande spanjorerna som började med att de ville att vi skulle ta en bild på dem. (Kusin Maria, pappas syster / min faster Maggan, farbror Andreas, Harry sovandes i vagenen, lilla (!!!) mamma, jag, stora pappa, ingifta Stockholmaren Fredrik och med sonen Olle på axlarna.)


Nyhavn


Min sötnöt!




Det nyaste tillskottet och hans "brorsa" som han själv kallade sig






Harry och hans mamma







Min mamma leker lek-tant



Med tårar i ögonen sprang mamma runt och mass-fotograferade liknande bilder som denna. Något säger mig att hon längtar efter ett eget barnbarn....



Den nyblivna pappan skålar med en öl...



...medan mamman får nöja sig med en fanta. Så himla fusktig. Vi har verkligen åkt på nit-lotten tjejer.



Spex!




3 generationer Harbrechts



Olle trivdes bra mad mammas väska



Mamma och jag fulade oss som vanlig och hittade massor kul saker att fota:

En som skulle gifta sig


En apa...


...en apa till. Nej, jag mena (!), vi fotade ströget!



En väldigt lyckad dag med massor av kul och många skratt. Ja, fråga själv Maria och papsen.





Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0