Konsten att kicka ass med hästlängder!

Måndag och första dagen på semestern är här! Har inte gjort ett smack i dag men kvällen blir magisk tror jag. Ska ut och äta på la Roche som är en känd spansk tapas restaurang här i Malmö. Och jag som älskar tapas! Det var P:s idé. Fick ett sms av honom innan där det stod något som "Tänkte bjuda big på la Roche ikväll som en semester present". Den här P kickar den förra P:s ass!!!! Naturligtvis inte bara för att han bjuder mig på restaurang utan för att han helt enkelt är underbar. Det var den första och sista jämförelsen jag gjorde mellan dem för det är inte rättvistmot P. Nu finns det bara en P och det är Petrus. ♥

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0