Kleptomanen


Nu är det officiellt, jag är en tjuuuv. Jag och Mia var på Lilla igår och satt och pratade om de trevligt festliga glasen de hade där. Mia satt och sipprade på sin underbart goda ananas/passion - frukt drink som hon fick serverat i ett stort vinglas med mycket is och blåbär i som dekoration. Riktigt trevlig och riktigt, riktigt god! Jag satt med min strawberry daquiri som också kom festligt serverad i ett fint coctail glas. När den var uppdrucken fick jag en plötslig "vill ha" känsla och jag bara VILLE HA det där glaset! Mia kollade så att allt var grönt, ingen serveringspersonal så långt ögat kunde nå och då, vips så försvann det tomma glaset ner i Annas handväska. Lalala.. Ingenting har hääänt. Och där, klockan 23.30 på kvällen, torsdagen den 9 Juli 2009,blev jag ett coctailglas rikare!


Kommentarer
Postat av: mia

Känner mig som en medbrottsling! =) Jag blev ju faktiskt 2 drickpinnar rikare! =)

2009-07-10 @ 15:46:22
Postat av: Lisan

2009-07-10 @ 23:31:53
URL: http://www.nogg.se/nittonhundraattiotva
Postat av: Lisan

Ooopppsss.... råkade klicka på skicka innan jag skrivit något :P Men, det jag ville säga var att.. tänk så läser någon från lilla torg detta å anmäler dig för stöld! Eller så läser någon annan person som bara vill störa sig och anmäler dig :)

2009-07-10 @ 23:33:39
URL: http://www.nogg.se/nittonhundraattiotva
Postat av: Anna

Men jag skämta ju! Jag har inte stulit NÅGONTING!

2009-07-11 @ 11:37:32
Postat av: Anonym

och helt ärlit gumman. Hur många läsare tror du att jag har?? Haha.. Det är typ ni + 3 till eller nåt.

2009-07-11 @ 11:39:09
Postat av: Lisan

Hahahaha.... jag tror du har mååååånga :D

2009-07-11 @ 12:48:26
URL: http://www.nogg.se/nittonhundraattiotva

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0