Idag

Har förretsen varit på stranden idag! Idag smorde jag in mig med solfaktor 25 i huvudet och 4 på kroppen. Kroppen är konstigt nog inte alls så bränd utan det är "huet" som fått ta smällen. Meeeen... Framsidan är väldigt okej. Baksidan = B-R-Ä-N-D! Jag hade ju ingen hemma som kunde smörja ryggen åt mig. Men bättre baksidan än famsidan. Nu ikväll ska mina kära Nettor ut. Nettorna är då Sara, Frida, Johanna och Louise. Det vill säga alla utom MIG. Det har jag lite ångest för faktiskt för det är sällan vi är ute alla tillsammans nu för tiden :-( Söt Lavina ska också med! Inte att förglömma! Så jag känner mig väldigt loj till det. Anledningen till att jag inte ska ut är att jag jobbar hela helgen. Lördag morgon och söndag morgon. Hmf! Piss. Jaja.. Jag hoppas ni får det kul tjejer! "Lovvar" er alla!  ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

"Lovvar" dig med :) Kom en stund om du känner för det ;)

2009-07-03 @ 17:04:51
Postat av: Sara

Party Anna klart du ska komma. Jag jobba i måndags efter vår lilla fest runda :)

2009-07-03 @ 17:13:03
Postat av: Anna

Jag tackade Gud i måndags att jag inte jobbade när jag låg och syydde i toalettstolen kl 11.30 på förmiddagen!! =)

2009-07-03 @ 17:26:24

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0