Det går bra nu

Det går lite sådär med bloggen känner jag. Har jobbat en del de här två veckorna och känner att jag prioriterar annat än att skriva blogg när jag kommer hem om kvällarna/eftermiddagarna.

Nu är det i alla fall så att min kusin Maria och hennes man Fredrik som fick barn för 1 1/2 månad sedan kommer ner från Linköping med den lilla nya, Harry och 3 års busingen Olle till helgen. Det blir att umgås på hög nivå med danmarks besök och mysaga restaurang kvällar.

Igår hade jag det fantastiskt mysigt. Var på min andra dejt med en ny P faktiskt =) Han bor vid ribban så vi promederade ner tillsammans till Västra hamnen och öppnade där en flaska vin. Där satt vi i någon timme och pratade om allt mellan himmel och jord och det var faktiskt fantastiskt trevligt. Kan hända att jag tänker på honom en del och kommer att göra det till nästa gång vi ses. Mysigt!

Nej, allt går väldigt bra just nu, humöret är på topp och jag har väldigt många saker att se fram emot. Bland annat semestern v.31 och 32 tillsammans med alla nettor och Mias 25 års fest nästa lördag. Längtar. Men jag längtar nog ännu mer tills jag träffar P igen. Fast det kan man egentligen inte jämföra. Två olika sorters längtan. Kan hända att det är ett par fjärilar i magen faktiskt. Redan kan jag tycka men jo, det klickar helt enkelt. Aja.. Vi får se. Är som sagt på min vakt och tar ingenting för givet. Jag tar det som det kommer helt enkelt. Hoppas det kommer snart! =)

Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har sem v 30-31 from imon weah!

2009-07-16 @ 17:20:40

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0