Blogg, tråk, Möllan och fantastiska människor

Tjohooo..

Det är drygt att blogga för tillfället och just nu blir det inte mycket. Funderade på en paus men vadå paus? Jag skriver ju när jag vill och behöver inte informera när jag tänker skriva eller inte.

Snart är det semester i alla fall. Ska bli GRYMT skönt. Den nya P funkar allt super med och han har också semester nu de här veckorna så jag antar att det kommer att bli mycket kvalitets tid med honom. Allt känns verkligen jätte bra och jag är himla tyygg och bekväm med honom. Igår promenerade vi hemifrån honom i slottstaden och ner till möllan på "Möllan festivalen" En helt bisarr upplevelse med allt var möllan och "möllan folket" kan erbjuda. Verkligen laid back där blommiga hippie soffor pyydde gatorna som folk hade tagit ut från sina lägenheter. Folk stod och sjöng/spelade musik och dansade i vartenda hörn. Otroligt roligt att se människor som verkligen kan ha roligt och bjuda på sig själv. Ingen märkbar fylla var det heller. Trevligt! Vi gick till Cuba café och tog oss varsin Mojito och satt och pratade och lyssnade på hårdrock i parken. Mycket trevlig kväll med en fantastisk mäniska! =)

Ikväll ska jag till Mia som har 25års fest. Lite trött men det så nog kunna ändras efter en dusch. Ni får ha en bra kväll ni som läser.

Kram

Kommentarer
Postat av: Lisan

Naaw.. tack för rådet!! Det värmde att höra det :D

2009-07-25 @ 18:21:29
URL: http://www.nogg.se/nittonhundraattiotva

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0