Att ta lyckan i sina egna händer

Det är vad det hela handlar om. Ni vet ju alla att jag gillar män ;-) Fast att 98 % av dem är svin så har jag fortfarande inte gett upp hoppet att de här resterande 2 procentan faktiskt fortfarande existerar. Men om man inte testar av dem så hittar man ju inte de guldkornen (oj, där belv det plural men det gillar vi! ;-) man vill ha. Nu kom jag helt out of track här känner jag då min rubrik var att ta lyckan i egna händer. Jag ska berätta vad jag menar:

Igår när jag och Anna var på Lilla såg jag en ööööversöt kille. Ibland bara faller jag, jag vet inte vad det är. De behöver inte vara överheta, de kan bara ha något visst. Den här killen såg ut som en nallebjörn. Jag blev själv chockad över mig själv då jag ofta nu för tiden faller för "farliga" killar med rakade huven, muskler och tatueringar. Men inte den här killen. Han var sockersöööt med ögon av sammet. Haha.. Jag kan verkligen inte vara poetisk. Men i alla fall. Vi satt och tittade lite halvt på varandra. Eller rättare sagt, jag tittade mest och han kände kanske blickarna och tyckte det var artigast att titta tillbaka. Anna som var min middags dejt (SUSHI!) propsade på att jag skulle gå fram och fråga om han var singel och om det var sån tur skulle jag be om hans nummer. Men NEEEJ! Så kan man ju inte göra. Haha. Det har jag ju aldrig gjort. TOK-Anna! Men hon fortsatte vidare att berätta om sina dejter och hur hon fångat de och man kan lugnt säga att jag blev inspirerad. Det var många om och men men precis innan vi skulle gå gjorde jag en grej som jag aldrig tidigare gjort! : Jag gick fram till honom (+hans killkompis som han satt och åt med), bad om ursäkt för att jag störde mitt i maten och frågade om han möjligtvis var singel! Oturligt nog för mig så var han inte det (eller var han det men tyckte det var ett artigt sätt att avblåsa mig???!? ) "Tur för den tjejen" sa jag och önskade trevlig kväll och drog vidare. Han var väldigt artig och tackade så hemskt mycket och önskade en trevlig kväll tillbaka. Nu har jag minsann fått dille på det här. Vad är det som säger att tjejen alltid ska sitta fint ner i stolen, smuttandes på sin drink och vänta på att killen ska komma fram!? Nähä du! Årtalet är 2009 och det är dags för förändring. Gårdagen var min vändpunkt och jag kan tacka Anna för det. TACK fining!!!!!

PS! Alla som gillar sushi och befinner sig i Malmö. Gå till KOI på Lilla Torg. Den bästa sushin EVER! Såååååå otroooligt god! Att smälta i munnen är ett understatement!

Kommentarer
Postat av: Lisan

Tycker absoulut inte det är något fel med att tjejen går fram och frågar... Dock handlar det om att man ska våga oxå :) Jag hade alri vågat, inte ens full :P haha! Grymt gjort av dig... synd bara han var singel :)

2009-07-03 @ 16:55:40
URL: http://www.nogg.se/nittonhundraattiotva
Postat av: Anna

Problemet var ju nu Lisan att han INTE var singel. Men jag fatta vad du mena ;-)

2009-07-03 @ 17:28:02
Postat av: Anna

you go girl, hahaha det vr ju det jag sa...att man skulle känna sej sjukt stolt efteråt. ikväll e det min tur. stackars alla män på tages ikväll. hihi

2009-07-04 @ 13:42:32

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0