Att jag aldrig lyckas

Det är helt fenomenalt. Att jag aldrig lyckas att INTE bränna mig. Röd som en kräfta är en ständig syn i spegeln. Aja, så småningom övergår det ju till en liten brunare nyans. Men jag har i alla fall haft en toppen dag på stranden. Kom dit runt 10.30 och låg till 15. En heldag alltså. By my self again då ingen har semester och det tajmas dåligt med våra lediga dagar i veckan. Men jag reder mig. Tycker faktiskt att det är riktigt skönt att vara själv. Ligga och lyssna på allt såsom vågor, vindar, fåglar och framförallt alla Svenssons som är så roliga! Haha. Har fått mig ett antal skratt idag. Nu ska jag snart iväg till min farmor och hälsa på. Vi hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0