Ytliga jag does it again!

Jag har alltid tyckt att mina naglar är okej och har kunnat hålla de gaaaanska så snygga. I alla fall emellanåt =) Men nu är de katastrof. De skivar och har sig och de är så sköra att de bryts bara jag tittar på dem (Okej, inte riktigt då) Nu fick jag en fixidé om att jag ska bygga på dem. Har jag gjort det för många herrans år sedan och då kostande det runt 400-500 kr för ett nytt set. Nu när jag kollade runt på nätet kostade det 600-700 för ett nytt set. Är detta möjligt? Någon som vet var de gör prisvärda och snygga naglar???

♥ PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0