www.singelpappa.blogg.se

Tårarna strömmar nedför kinderna. Så otroligt gripande och hemsk historia. Man kan helt omöjligt föreställa sig hur det var. Tänk att när man försöker släcka lågorna som långsamt äter upp sin ena dotters kropp till att se sin fru och sin andra 13 dagar gamla dotter brinna upp i lågorna. Fruktansvärt. Jag blev så himla tagen av den här hemska historian.  Ni bara måste gå in och läsa om den här fruktansvärda händelse som förändrade den här familjans liv. För alltid...

Mina tankar till den lilla familj som finns kvar!  ♥

www.singelpappa.blogg.se

Länk till där han skriver om olyckan
http://singelpappa.blogg.se/category/olyckan.html


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad hemskt! :(

2009-01-25 @ 14:13:15
Postat av: Sophie

men heergud... oj så gripande! stackars stackars människa. Jag håller med dej Anna... fan vad tacksam man egentligen ska vara...! Spinning i veckan då ja?! :) Puss!!

2009-01-25 @ 21:38:20
URL: http://linda-sophie.blogspot.com
Postat av: Anna

Japp! Bokat Manges spinning på torsdag. Sen vet jag inte om jag kommer hem imorgon eller jag ska till P. I´ll call you babe. E du i Kstad? Har du skola imorgon?? Sov gott my love. Puss

2009-01-25 @ 21:52:55
URL: http://minegenlillablogg.blogg.se/

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0