Vardagslyx på hög nivå!

Herregud ni! Vad mätt jag är. Jag och Sophie har lagat tre rätters middag och dricker vin till det. Är inne på andra flaskan. Haha.. Börjar undra om det är Sophie som druckit det mesta? Hon kom nyss fram till datorn och gav mig mitt glas vin. "Jamen du dricker ju ingenting!"  Haha. Nu får jag vara lite social. Börjde skriva när hon pratade med sin syster i telefon men nu e hon klar. Vi väntar på efterrätten som är i ugnen. Exotiska frukter med smält vit choklad över och vaniljglass till.. Låter det frestande?? Mmmmmmmmmmmmmmmmm ;-)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Mmmmmmmm mycket frestande :D Vilka mäster-kockar vi är!! Är fortfarande mätt hahaa

2009-01-29 @ 12:37:10
URL: http://linda-sophie.blogspot.com

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0