Blandad kompott

Uuuäää.. Känner inte alls för att blogga. Men Lisan var inne med ett klagomål så jag får väl kämpa ihop ett inlägg. Men jag vet inte vad jag ska skriva om. Lite allmänt sådär kanske. Brukar jag inte göra.

Veckan har varit bra. Tränat som en galning. 2 pass i måndags vilka innebar skivstång/kondition och jympa. I tisdags blev det skivstång. Igår var jag på spinning och nu hart jag precis kommit hem från ett jympa pass. Känner mig rejält taggad. Blir ännu mer taggad nu när jag har "generation fett" på tv på i bakgrunden. HEREGUD vad FETA de är. "You can do what ever you want to do and be what ever you want to be" säger den otroligt stora tjejen gråtandes in i kameran. Men why the tears då? Nej du gumman lilla. Mig lurar du inte. För det är ju inte så! Man kan inte göra allt man vill göra. Man kan inte åka den där karusellen man vill åka då man inte får plats och man kan inte dansa all night long på ett uteställe för kondisen är för dålig. Tyvärr.

Varit lite sådär orolig idag. Men nu fick jag ett sms som lugnade ner mig. =) Glad att jag inte "gav" mig. Jäääh! Bara Sophie som förstår vad jag menar och det kommer fortsätta att vara så. Vi har haft en alldeles för kort vecka här uppe! Men nästa vecka blir det ostbricka, exotiska frukter och vin. Vardagsmys. Love till dig gumman. Du är guld värd!

Imorgon är det dags att köra hem till Malmö då jag ska jobba på lördag. 10 till 15 så det är inte så farligt. Sedan är planerna för helgen öppna. Förhoppnigsvis ändrar det sig?????? Någon?? ;-)

Fick förresten VG på min exa jag hade idag. Den gick stråååålande. Så himla GUTT!! Jaja.. Nog för nu (och sen ). Slut för idag med andra ord. Sov gott sen när det är dags. ♥

Kommentarer
Postat av: B.

Stående inbjudan hos mig på lördag...guitarhero o en vinare! ;)

2009-01-15 @ 21:46:20
Postat av: Sophie

Nästa vecka baby... nästa vecka, då pimplar vi vin :) Love you <3

2009-01-15 @ 22:05:49
URL: http://linda-sophie.blogspot.com

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0