Att vara någon annan för en timme + en glimt av mitt cp - finger.

Idag har jag gjort en kul sak som alla borde prova i alla fall en gång. En väldigt störd sak men ack så kul. Haha.. Ibland undrar jag om jag är normal.. Hmm.. Men jag tror det?! Någon som har några invändningar? ;-) Jag var ju som sagt och byggde naglar idag. Ett infall jag fick för ungefär en vecka sedan då mina annars ganska så välskötta naglar inte var mina välskötta naglar längre. De bröts och skivade sig om vartannat. Jag fick paniiik. Då bestämde jag mig för att de skulle byggas på så fort jag fick lön. Och jag är ju inte den som är den utan idag fick vi lön och idag gjorde jag också vid naglarna. I alla fall.... När jag satt där och hon pysslade om mig och babblade på som faan om sin nagelutbildning och sitt liv och frågade mig en massa frågor kom jag på tanken att jag skulle hitta på en historia om mitt liv. Haha.. Jag berättade om min pojkvän sedan 5 år som tyckte det var sååå onödigt med att bygga på naglarna och att mina naglar minsann dög som de var. Men då tyckte jag minsann att han fick sluta upp med att lägga så mycket pengar på diverse teknikprylar såsom hemmabio kit, iphone och den nyaste GPSen.  Jag berättade även om den planerade Thailandsresan som vi kommer att göra i slutet av februari. ;-) Hon frågade om barn var något som kom inom en snar framtid och givetvis var det ju det. Haha.. Det var hur kul som helst. Jag berättade helt enkelt om hur jag ville att mitt liv ska se ut nu. Okej kanske inte det där med teknik prylarna och det men annars. Hmm.. Lite patetsikt nu när jag tänker efter. Men det var kul då =) Och jag berättade alldeles lagom mycket för att jag ska kunna komma ihåg allt till nästa gång. Smart va???=) Haha.. Wakko tobacco!

Här är 2 bilder på resultatet. Helt okej men ser naturligare ut nästa gång när man fyller på och naglarna anpassat sig. Sen tycker jag ju de är lite långa. Så det ska fixas till nästa gång med.

  


Där fick ni även smakprov på mitt cp finger. För alla er som inte vet (förvånsanvärt många som aldrig har märkt det  ) så är mitt lillfinger på vänster hand krokigt. Jag föddes sån. Så spara nu den här bilden B. ;-) B. på jobb tycker det är otroligt sexigt och upphetsande. Haha.. Eller inte! Han tycker fingret är otroligt äckligt och springer så fort jag kommer med det emot honom. Tok!

//Hon den där knäppa.


Kommentarer
Postat av: Frida

hahaha du är galen Nettan :)

2009-01-23 @ 19:27:41
Postat av: Anna

Yepp! A crazy bitch!

2009-01-23 @ 19:54:25
URL: http://minegenlillablogg.blogg.se/
Postat av: Petra

Hahaha. Så jävla kul!

2009-01-23 @ 22:13:29
URL: http://dysfunctionalprofessional.blogg.se/
Postat av: Lisan

Hahahaha.... PSYKOOOOO!!!! :D

2009-01-24 @ 12:41:18
URL: http://www.nogg.se/anxiety
Postat av: B.

Va fan lillfrysen..du kan inte säga att du ska sluta blogga, o sen inte sluta. Nu har jag missat typ hur mycket som helst!!

2009-01-31 @ 15:11:09

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0