Vad är vackert?

Hey ya´ll!
God fortsättning på det nya året som man så fint säger. Då var det den andra Januari (tredje enligt min klocka?!!) och vädret är stråååålande. Sov länge idag. Vaknade för en timme sedan. Tror jag behövde det efter nyårsnattens bravader. Har precis hunnit få i mig lite frukost och tittade samtidigt på en dokumentär på kanal 9 om ätstörningar. Passande att äta samtidigt när tjejerna spydde i kapp? Nej, jag skulle inte tro det. En halv macka fick jag dock ner innan spyscenerna satte igång. Jag fortsätter att förvånas av denna märkliga sjukdom. Det var en tjej som vägde 40 kilo och var ungefär lika lång som mig. Men herregud!? 40 kilo?! Att man inte går av på mitten. Hon ville gå ner änu mer och klagade över sin dubbelhaka. Usch nej. Det var inte vackert. Den ultimata kroppen för tillfället har Britnay Spears. Den tjejen är så heeeeeeeeeeeeeet!!! No lovehandels där inte! 
Mitt anorektiska ego fick sig nog en törn av att titta på tjejerna på nian. Blev fast besluten att jag MÅSTE träna idag. In på friskis sida och kolla schemat. Och vad är det jag ser??? ETT enda jympa pass idag. SÅÅÅ kasst! Blir väl spinning medel då men det är ju så plågsamt jobbig.. Buhuuu..

Kommentarer
Postat av: B.

Jag trodde först att det var en ny bild på dig man såg! attans!

2009-01-02 @ 20:07:42
Postat av: RICKARD FRANKE

HAHAHA JAG DÖR. JAG È PACKAD

2009-01-04 @ 00:24:31

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0