Tattoo, yahoo!

Nu har jag blivit sådär tatureingssugen igen! Riktigt sugen. P har ju 3 tatueringar, en på axeln, en stor koi fisk på hela vaden och en på insidan av handleden. Enda sedan Mia kladd-ritade på sitt block i Au2 under en föreläsning har jag velat ha en på handleden. Mia! Har du förresten kvar din design. Den var ju så snygg!!! =) Men P har i alla fall en där så det är han som startat det hela igen. Att han sen dessutom sa att det inte gjorde speciellt ont gjorde mig ju ännu mer sugen! Men jag nöjer mig inte med den. Nej, sedan många år har jag drömt om en tattoo på framsidan av axeln.


Vet inte riktigt vad jag vill ha för tatueringar och det är väl det som har stoppat mig. Den ska ju sitta där för livet så man får tänka till en extra gång. Hmmm.. "För livet" på handleden kanske? =) Annars är jag ju näst intill kär i ordspråket "Of all forms of caution, caution in love in perhaps the most fatal to true happiness." Det tycker jag är så otroligt vackert och det stämmer verkligen.
 
Hittade den här och tyckte den var fin som grund på framsidan av axeln. Stjärnan kommer i centrum på mitten av framsidan av axeln och krumelurerna slingrar sig runt..

Handleden hade jag tänkt mig något sånt här fast med texen på andra hållet så som pilarna visar. Kräver nog ett ganska så långt citat för att det ska se snyggt ut så då blir det kanske det jag sa innan: "Of all forms of..... "

Hmmm.. Vad tror ni? Jag tar gärna emot förslag =)

När jag kollade runt på nätet så blev jag helt chockad över hur folk tatuerar sig. Fast det är ju klart, smaken är som baken, delad.


Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0