Det doftar Sushi?

Precis kommit ut ur duschen och väntar på att huden ska ta till sig den ljuvligt doftande body loitionen. Världens godaste body lotion från Biotherm som också är en parfym. En produkt som jag fick av mams och paps när de varit på Gran Kanaria. Den luktar så otroligt fräscht och sitter i länge.
 
Alla som känner mig vet att jag inte är sådär mycket för de parfymer som luktar tung parfym. Jag vill ha något fräscht och lätt i stil med denna då , issey miyake och min absoluta favvis gucci 2. De här dofterna luktar inte parfym parfym utan luktar istället bara rent och fräscht. Så ska det va! På mig i alla fall. =)

Jag ska in till Lund idag och äta Sushi med min relativt nyfunna vän. Skönt att ha någon att äta sushi med då ingen annan av mina knast väninnor gör det. Eller jo, det finns några men det är så sällan jag träffar dem, tyvärr.. Men det är ju så himla gott. Oh, munnen vattnas när jag tänker på det. Hungrig är jag med! Tror jag får ta något litet att äta nu innan annars klarar jag mig nog inte. Ett paket nudlar kanske? Himla orientalisk jag var idag då.


Kommentarer
Postat av: Lisan

Det doftar kass, kass, KASS uppdatering!!! Grrr :@

2009-01-15 @ 20:00:22
URL: http://www.nogg.se/anxiety

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0