Slappe Fredag = Party Lördag

Japps. Det blir som jag planerat. En lugn fredag och en inte fullt så lugn lördag. Detta trots att P hörde av dig i förmiddags. Han var visst sjuk (buhuu) och ville hålla lördagen öppen för en eventuell "träff" som han kallade det. Visst sa jag och tyckte lite synd om honom då hans influensa virus inte vill ge med sig. Men det blir ingen "träff" imorgon då jag ska ut med tjejerna och svira på club Amore. Aldrig varit där förut men tjejerna säger att det är ett helt okej ställe. Och amore, bara namnet lockar ju en del ;-)

Ville bara insticka med ett inlägg om att läget inte är fullt så illa som jag föreställde mig att det skulle va. Dock står frågan fortfarande kvar, var står vi? Aja.. Det återstår att se. just nu lever jag för imorgon.

Nu ska jag göra mig i ordning för natten och slänga mig i sängen och se tv 4:s nya serie Samantha med Christina Appelgate i en av huvudrollerna. Hysteriskt rolig!

Kommentarer
Postat av: Frida

Paaaaaaaaaaaaaaaaaaaarty :)

2009-01-31 @ 09:35:40

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0