Ska jag ge up innan det ens börjat?

Okej folks. Ärligt. Nu är det fredag. Helg. Hem till Malmö. Hem till Malmö = Nära Lund. Lund = P. Nu är frågan; vad ska jag göra? Ska jag trotsa mina principer och det jag bestämt mig för att INTE göra och ringa och fråga vad som händer till helgen, om vi ska ses? Tänk om han väntar på att JAG ska höra av mig. Det är trots allt faktiskt han som brukar föreslå att vi ska ses. Jag hör bara av mig emellanåt för att jag saknar honom och vill höra hur han har det. Om jag INTE hör av mig och han inte heller gör det? Vad händer då? Tänk om jag sumpar mina chanser och lägger ner projektet när han väntar på att jag ska höra av mig. Ska jag ge upp innan det ens börjat? Men va faan. Vadå sumpa mina chanser! HAN då?! Det e fan han som sumpar sina. Det är han som missar äran att va med mig. Det är han som förlorar på det hela. Fuck him. Jag ska fan inte höra av mig.


Kommentarer
Postat av: Frida

Du har två val, som är dem bästa. Skit i honom, låt honom höra av sig eller säg vad du tycker och undrar. Fast i och för sig så fattar han inte det. Svårt val! Tycker inte du ska fortsätta som vanligt, har du börjat undra det du undrar över är det för sent. Då har du börjat fatta tycke och vill mer. Och finns inte komminikationen är det lönlöst, vet av egen erfarenhet.

Men Nettan, vad som än händer har du Nettan :) Gör vad ditt hjärta vill!

2009-01-30 @ 11:36:47
Postat av: Sophie

Jag håller med Frida :) Gör vad hjärtat vill, men se också till att inte få hjärtat krossat på vägen... Min erfarenhet är att vill de verkligen ses så hör de av sej. Så hör han inte av sej har du svaret där... Sorgligt men sant. Men glöm nu för guds skull inte at ha en underbar helg med plankstek och fest :)

2009-01-30 @ 12:12:00
URL: http://linda-sophie.blogspot.com
Postat av: Lisan

Men han kanske tänker samma sak? Om inte hon hör av sig, varför ska då jag? Då vill hon kanske inte höra av sig, å då är det skitsamma! Vem hörde av sig sist? Å du skrev själv att det oftast är han som föreslår om ni ska göra nåt.. Då är det väl inte så konstit om han nu stannar upp o tänker att du faktiskt får föreslå nåt :P Haha.. känns som om jag går emot "mina egna" lite nu ;)

2009-01-30 @ 17:55:57
URL: http://www.nogg.se/anxiety

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0