Sjuk

Fortfarande sjuk. Sjuk ja. För det är nog just det jag är. Trots att jag inte ville inse det innan då jag trodde ipren och vitaminbomber skulle bota det hela. Men efter en eftermiddag nerbäddad först i soffan och nu i sängen inser jag att sjuk är faktiskt det jag är. Och GUUUD vad tråkigt det är då. Körde till ica innan och sympati handlade lite. Wasabii nöter och vindruvor. De är redan slut. Magen står svullen som en boll och ångesten över att träningen inte blev av är påtaglig. Vad ska jag göra nu? Är det meningen att jag ska fortsätta att vara sjuk? Hela kvällen? Orh vad tråkigt. Men jag har inge val. Jag mår som sagt skit. Tur i oturen är att vi inte har föreläsning i den nya kursen, som för övrigt startades idag, förrän på fredag. Det ger mig 2 dagar att tillfriskna. Kom igen kroppen! Jag har ju tagit influensa spruta så kom igen nu för faaan. Ge mig styrka, ge mig hälsa, ge mig Top Model. Oh! Top Model på 3:an. Humöret steg genast till 8 på gladhets-skalan. See ya!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Stackars dej snuttan, men vet du vad jag tror hjälper? En runda i stan med mej :D igen lång, bara en liten ;) om inget annat så piggar det upp humöret lite haha Puss!

2009-01-21 @ 13:10:55
URL: http://linda-sophie.blogspot.com

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0