Sjuk-Onsdag 090121

Vet ni hur tråkigt det är att vara sjuk??? Ja, det är klart att ni vet det men jag vill bara påminna. Det är otroligt tråkigt. Man vill göra så mycket men har ingen ork. Tog mig en liten tur till ICA innan och inhandlade nya vindrvor och bara den lilla turen på sammanlagt 10 minuter gjorde att jag fick släga mig i soffan när jag kom hem. Nu tänkte jag att jag skulle ta tag i pluggandet. Vi började ju en ny kurs hmm.. när va det nu.. går ? (Vaaaa?! Igår?! Känns som 100 år sedan) och i den lilla kursen ingår en mattebok, hör och häpna, på ENGELSKA. Örh.. Trötta mig. Finns det verkligen inga bra matteböcker för hur man lär barn matte på det underbara språket SVENSKA? Nej, antagligen inte. Den här boken som är tjock som en bibel och väger som en tegelsten kostar 587 kr på nätet. Helt makalöst pris. För jäkligt. Stackars oss studenter. Förstår inte riktigt hur ekonomin ska gå ihop den här månaden för jag har unnat mig lite lyx också. PÅ fredag ska jag fixa naglarna och på måndag ska jag till frisören. Går nog sammanlagt på ungefär lite mindre än 2000 kr det där. Försöker att tänka att det inte är så himla farligt och jämför med tiden då jag hade hårförlängning och la 4000 spänn hos frisören var fjärde månad. Det är dyrt att ligga på topp..

Nej nu är det dags för lite "early childhood mathematics".

Kommentarer
Postat av: Ida

Nu e ja oxå sjuk =( Jävla segt..sympatikramar

2009-01-22 @ 16:55:51
URL: http://mittlivsomida.blogg.se/
Postat av: Anna

Duuuuu! Fyllesjuk räknas inte ;-)

2009-01-22 @ 20:40:59
Postat av: Ida

Önskar verkligen att så var fallet..men isåfall är den sjukt långdragen å febrig ;)

2009-01-23 @ 22:30:49

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0