Pengarna flyger åt höger och vänster.

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!!!! VET NI VAD!? Sån ångest. Jag döööör. Buhuuu... Jag var ju på friskis i förmiddags igen. Kommer dit runt 11.45 och lägger på pengar till parkeringen. Lägger på till 13.00 för passet brukar alltid sluta lite innan, vilket det gör idag med. Men lilla Anna nöjer sig inte med det. Neeeej då. Hon ska sola också. Ingen big deal egentligen men vad lilla Anna inte tänker på är att hon bara lagt på pengar till parkeringen till klockan 13. När jag solat klart, gått ut från friskis så går det en kall kall kår genom hela kroppen. "Just det! BILEN! faaan!" Men kanske har det gått bra ändå? Snälla snälla snälla, låt det ha gått bra ändå. Fattar ni vart jag vill komma???? Det gick inte bra ändå...................... :-(  500 kr för 20 minuters solning. Det är dyrt det....


Kommentarer
Postat av: Frida

Såååååååån ångest :(

2009-01-13 @ 18:17:33

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0