Någon som vet?

Jag har en sak som jag funderat länge på och som jag tycker är super svårt att veta. Hur vet man när man är tillsammans med någon? Vad är det som bestämmer/säger att man är tillsammans? Låt oss säga att man dejtat i en kille/tjej i 5 veckor och träffats regelbundet. Är det hur ofta man träffas, hur länge man träffats, om man visar ömhet offentligt som räknas eller hur helsike vet man? Jätte svårt tycker jag. När jag och Andreas dejtade skrev vi på skoj ett "kontrakt" som sa att vi var tillsammans.  Hur har det funkat för er? Nej, jag tycker att det var bättre förr då man frågade chansen på varandra! Rakt på sak. I like.


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag fråga chans.. =)

2009-01-11 @ 12:08:20
Postat av: Anna

Hur länge hade ni träffats då? Eller kanske inte bara träffats utan dejtat?

2009-01-11 @ 15:49:56
URL: http://minegenlillablogg.blogg.se/

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0