Lööön imorgon. Thank you God!!!

Sitter här och pysslar ihop min ekonomi för februari månad. Det ser ljust ut för en gångs skull, Både Csn och lönen var bättre än beräknat. Lovely. När ekonimin är så här pass bra gäller det att stoppa undan så mycket som möjligt till Las Vegas resan i Oktober. Har 12.000 någonting kvar att betala  och den här månaden beräknar jag att lägga undan 2000 utan att behöva svälta resten av månaden. Ska ju dessutom fixa hår och naglar i dagarna plus att jag måste köpa mig en ny dvd då den gamla gått sönder. Då kom Sophie på den briljanta idén att istället för att köpa mig en dvd så skulle jag köpa mig ett palystation 2 så där är tankarna nu. Men jag är fortfarande i valet och kvalet. En dvd kostar mig typ 500 medan ett playstation går på 1200. Det är ändå 700 spänn som jag kan göra annat för. Kommer jag att använda mig av playstationet så pass mycket att det är värt det? Visst är det underbart kul med singstar och guitarhero. Men det har ju Soffan hemma hos sig =) Aja.. Jag får se.

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0