Jag räknar ner timmarna!

Sheezez vad tiden går snabbt när man pluggar! Hade bestämt mig för en riktig slappe morgon med sovmorgon och god frukost. Vaknade vid 10 och låg kvar i sängen och tittade på tv till 10.30. Bestämde mig för att göra mys frukost med goda mackor, te och juice. Pluggandet fick vänta men sätta fart senast klockan 13.  Sagt och gjort. Klockan 13 satt jag vid skrivbordet med mina 5 böcker och mitt block. Och nu när jag tittar upp och bestämmer mig för att ta paus då jag börjar få blåsor på långfingret är klockan 14.30!!! Helt skjut. Fan. Snart är dagen slut och det är examinationsdag HELVETE!!

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0